فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

دانلود 18 فونت جدید انتظار ظهور

مدیر سایت | يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰۱:۰۵ ق.ظ | ۷۳ دیدگاه
Entezar.zip
دانلود 18 فونت جدید انتظار ظهور
کاری شایسته و زیبا از سایت karhayefarhangi.com
این فونت مجموعه از فونت ها برای نخستین بار در سال 90 عرضه شد که مورد استقبال فراروان کاربران و گرافیست ها قرار گرفت. البته برخی از گرافیست ها انتقادات زیادی به طرح این فونت ها کردند.

نظرات (۷۳)

فدات فدات
دمت گرم
چاکلزیتیم دادا
با سلام و خسته نباشید. ممنونم. خیلی لطف کردین.
آخییییییی دمت گرم نمیدونی چه کمکی کردی دستت درست
دمت گروم داشی
خوبه ولی کاش اسمش انتظار ظهور نبود.

خوب باشید تا نیکی بر شما ظهور کند.
امام هم آن زمان پیدا میشود.
رد:
افضل الاعمال انتظار الفرج
یا علی...
سلام . خیلی خیلی ممنون از این همه لطفتون
خیلی زحمت کشیده بودید
فدای ایرانیای با ذوق و سلیقه
دمت گرم داداش از ایلام
  • منتظِرِ منتَظَر
  • اجرکم عندالله
    عالیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
    عالللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییی بود خدا قوت...
  • لیاقت هستم
  • یه دونه ای عزیزم
    20
  • امین تقوی نژاد
  • عالی بود مرسی
    ممنون خیلی خوب بود
    سلام خداخیرتون بده . عالی بود
    خیلی استفاده کردم.
    بسیار ممنون
    سلام
    عالی بود.
    ممنون.
    اسم فونت ها(انتشار ظهور) هم عالی بود.
    بازم ازین فونتا با این اسم ها بسازید.
    باتشکر فراوان از شما
    یاعلی (ع)
    التماس دعا
    سلام بر شما...
    سایتتون، فونت ها و سهولت نصب معجزه هست.... واقعا سپاس از خدماته شایسته شما...عالیه
    سلام

    تارنمای عالی، پرداخت خوب، سوژه عالی، محبوبیت غیرقابل رقابت!
    موفق باشی مهندس سواری
    ترم یک نرم افزار مجتمع دانشگاهی خوزستان، بهادری مصطفی
    با عرض سلام
    با تشکر فونت بسیار زیباست خسته نباشید
    ام.سی....

    دمتون گرم و نرم
  • علیرضا آروین
  • سلام . ببخشید کسی نمی دونه این که نوشته آروین تو این عکس چ فونتیه ؟

    blogfa.com/photo/o/oloomelmi.jpg
  • محمد امین
  • دمت گرم
    توپ
    خیلی خیلی ممنونم
    سپاسگزارم
    خیلی خیلی عالی بود. از همه بهتر اسم بسیار زیبایی که برای فونتت گذاشته بودی. دم همتون گرم.آجرک الله.بقیه الله
    ممنون
    یا علی
    خیلی خوب است ممنون از وقتی که واسه لینک دادن گذاشتید خسته نباشید خدا قوت
  • حلقه شهید فهمیده
  • احسنت
    خیر دنیا و آخرت
    خدایا، لطفی به ما کن که واژه "زمان حضور و ظهور" جایگزین "انتظار ظهور" بشه
    دست شما درد نکنه واقعا علیه کارتون. سپاس
    خیلی عالیه ( مو نیشابوری بهت تبریک مگم )
    حسین حیدری (خروعلیا)
    فدایی داری
    سلام . با تشکر فراوان من که کیف کردم دانلود آسان و بی درد سر کارم راه افتاد
    واقعا ممنونم دم شما گرم.
    سلام . با تشکر فراوان من که کیف کردم دانلود آسان و بی درد سر کارم راه افتاد
    واقعا ممنونم دم شما گرم.
    عالی بود. خیلی استفاده کردم
    سلام . من فونت انتظار گوشی های اندرویدی رو میخواستم!
    کمکم کنید
    تشکر
    این فونت مجلات همشهری داستانه و من کلی باهاش خاطره دارم
    مرسی :)
    ممنون خیلی وقت بود دنبال این فونت میگشتم.
  • بسیجی تنها
  • سلام
    عالللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییی
    سلام دمت گرم بهترین اسمه ک گذاشتی بعضیا اعتقادی ندارن
    راضیم ازت
    بسیار ممنون از لطف شما. بسیار عالی و کاربردی
    خیلی ممنون. مورد نیازم بود
    dastet dard nakone man mehdi am 13 sale as tehran
    اقا من دانلود کردم ولی چرا فایلش مشکل داره از حالت زیپ میخوای خارج کنی خطا میده
    رد:
    مجددا دانلود کنید. دانلود شما ناقص بوده.
  • سید یونس
  • آغا حیف دیدم دانلود کنم بدون تشکر برم
    خسته نباشی هموطن
    رد:
    ما در خدمتیم عزیز
    مجموعه فونت خعلی خوبیه ولی یه نسخه ش هست که نقطه ها رو گرد مینویسه و حرف ( ی ) رو قشنگتر مینویسه ، فونت انتظارِ ساده س ولی نقطه ها رو همون چهارگوش مینویسه :\ ممنون میشم یه راهنمایی کنید کدوم نسخه ش هستش !
  • محمدسعیدی
  • خیلی زیباست.من عاشق این فونت هستم
    سلام من این فونت رو دانلود کردم ولی داخل پاور پوینت هر چی دنبالش گشتم نبودش
    داخل (قسمت ویندوس تو پوشه فونت هم کوپیش کردم ولی نیومد.؟
    رد:
    از کسی کمک بگیرید که از نزدیک بتونه مشکل شما را بررسی کنه. ممنون
    بسیار زیبا . ممنونم.
    این فونت روی مک هم اجرا میشه؟
    رد:
    به گمانم جواب بله باشه. شخصا امتحان نکردم. ولی بعید میدونم مشکلی داشته باشه.
    agha mige motabar nist fontet
    عالی - ممنون
    سلام. دستتان درد نکند. بسیار عالی...
    علی آقا ، سلام بر شما دوست عزیز من و تمام هم کیشان ، شما میگید که امام زمان همون روز (روزی که همه خوبند) میاد. برعکس کل مردم جهان وقتی منتظر آن یار مهربون هستند که دنیا پر از اندوه و غمه و بدی از همه جا به سراغ انسانهای با محبت میاد. اینو روی خط اول مهربونیت و بالای سرت بگیر.
    سلام.سپاسگزارم.ای کاش دسترسی به انواع B LOTUS مثل انواع B NAZANIN که در سایت گذاشتین مقدور بود.
    متشکرم
    فونتتون تقریبا تنها فونت کارامد تو طراحی گرافیکه، خصوصا که زحمت درست کردن فواصل رو هم کشیدین
    مرسی.
  • سرتیپ زاده
  • با سلام
    هرچند میدونم تمام فونتهای موجود اینجا فارسی هستن....
    ولی دوستانی که وارد این سایت میشن ... اگه ممکنه به بنده کمک کنن
    .................
    ی فونت انگلیسی هست داخل این سایت -- www.dddd.ir --من بهش نیاز دارم....
    اگه کسی میدونه چیه به من اطلاع بده .... ممنون
    ایمیل من
    kesandan@yahoo.com
    مرسیکم الله
    خدا خیرت بده خیلی دونبال این فونت بودم
    بسیار عالی
    ممنووووووووووووووووون
    بسیار سپاسگزارم بابت تلاش بی چشمش داشتتان
    موفق و پیروز باشید
    متشکر
    همه چیش خوبه جز اسمش
    رد:
    !
    خیلی ممنون
    بسیار عالی، هم فونتهاش و هم اسمش. موفق باشید
    بسیار سپاسگزارم
    کارمان را راه انداخت
    بسیار سپاسگذارم
  • سید مهدی
  • خیلی فونت های زیبا و قشنگ دارین
    این یکی از بهترین فونتهای موجود برای طراحی هستش و من همیشه از این فونت بسیار زیبا برای طراحی هام استفاده می کنم و از سازنده این فونت کمال تشکر رو دارم.

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.