فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

دانلود نسخه جدید خانواده فونت بی نازنین b nazanin

مدیر سایت | پنجشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۴۶ ب.ظ | ۱۴۱ دیدگاه
nazanin.rar
دانلود نسخه جدید خانواده فونت بی نازنین b nazanin
از طریق لینک زیر می توانید قدیمی‌ترین و متداول‌ترین نسخه فونت بی نازنین را بدون هیچ دستکاری و تغییری دانلود کنید. این فونت در سال 2001 توسط شرکت برنا رایانه منتشر گردید:

نسخه جدید خانواده فونت بی نازنین b nazanin را ایران فونت در سال 2013 با اسم فونت بی نازنین پلاس منتشر کرد.
خانواده این فونت که انتشار انحصاری ایران فونت است و نازنین پلاس نام دارد شامل نازنین معمولی(Regular)، نازنین ضخیم (Bold) و نازنین سیاه (Black) است.
دانلود فونت بی نازنین پلاس - +b nazanin
حجم: 89.6 کیلوبایت
توضیحات: این فونت از تمام حروف فارسی، عربی و انگلیسی به خوبی پشتیبانی می‌کند. با این فونت با راحتی می توانید هم حروف عربی (حروف ة، ی، ک و...) را تایپ کنید و هم حروف انگلیسی را. این فونت در استفاده شما در کارهای مذهبی و البته کتب درسی و آموزشی مختلف می تواند بسیار راه گشا باشد. در صورت مشاهده هر گونه ایراد و یا ضعف در فونت خواهشمند است ما را در جریان قرار گذارید تا در سریع ترین زمان اشکالات اصلاح و رفع گردند. با تشکر.


2 آبان 95: پس از بررسی نظرات متفاوت شما درباره این پست تصمیم گرفتیم این مطلب را با قرار دادن نسخه های متفاوت و مختلف این فونت کامل تر کنیم.

دانلود نسخه های متفاوت فونت نازنین - Nazanin font

دانلود فونت صفر نازنین - 0Nazanin

فونت صفر نازنین را شرکت حامی سافت در سال 2007 منتشر کرد. این فونت با پیشوند 0 هیچ گونه تفاوتی با فونت های سری B ندارد. این فونت نه حروف عربی را پشتیبانی میکند و نه حروف انگلیسی را.
دریافت فونت 0 نازنین
حجم: 46.8 کیلوبایت


دانلود فونت 2 نازنین - 2Nazanin

قدیمی‌ترین نسخه فونت نازنین همین فونت دو نازنین است که در سال 1998 در یک وزن Regular توسط MRTSoft منتشر شد.

دانلود فونت بهیج نازنین - Bahij Nazanin

فونت بهیج نازنین را دکتر عبدالحمید بهیج و دکتر حقیقی (اساتید دانشگاه کابل افغانستان) بازطراحی و در سال 2012 منتشر کردند. در این نسخه فونت نازنین مورد بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گرفته. تمام حروف و کارکترهای فونت نازنین به روی کارکتر مپ فونت ادوب عربیک پیاده شده و حروف سایر زبان های هم خانواده فارسی چون کردی، اردو، عربی و... در آن قرار گرفته است. این فونت به صورت توامان از حروف انگلیسی مشابه و هم سطح پشتیبانی میکند. این فونت همچنین از تمام ویژگی های یک فونت حرفه ای چون کرنینگ (فشردگی بین حروف)، لگچرهای چند حرفی و... پشتیبانی میکند. به صراحت می توان گفت این نسخه از فونت نازنین حرفه ای ترین نسخه فونت نازنین است.
نکته: در استفاده از این فونت دقت کنید چرا که از عددهای انگلیسی هم پشتیبانی میکند. اگر دیدید که در برنامه شما عددها انگلیسی است باید تنظیمات برنامه را تغییر دهید.

دانلود فونت آی آر نازنین - IR Nazanin

فونت نازنین در سال 2013 به سفارش شورای عالی اطلاع رسانی و توسط آقای حسین زاهدی مورد بازسازی و بازنگری قرار گرفت و با عنوان IR Nazanin منتشر گردید. این فونت از حروف و اعداد انگلیسی پشتیبانی میکند و قابلیت تایپ عربی و کردی نیز دارد.
نکته: در استفاده از این فونت دقت کنید چرا که از عددهای انگلیسی هم پشتیبانی میکند. اگر دیدید که در برنامه شما عددها انگلیسی است باید تنظیمات برنامه را تغییر دهید.

دانلود فونت ال ام ان نازنین - LMN Nazanin

این فونت در سال 2012 ضمن فارسی نگار لیومون منتشر شد. هیچ تغییر عمده و قابل توجه ای در این نسخه از فونت صورت نگرفته است. نه حروف عربی دارد و نه انگلیسی.
دانلود فونت LMN Nazanin
حجم: 96.6 کیلوبایت

دانلود فونت ایکس بی کیهان - XB Keyhan

خانواده پنج تایی فونت کیهان براساس همان حروف و گلیف های نازنین را بهنام در سایت تخصصی ایرماگ در سال 2009 منتشر نمود. این فونت که در ابتدا برای سیستم عامل Mac OS X طراحی شده بود بعدا به طور کامل بازسازی شده و گسترش یافته و برای ویندوز ها هم مناسب شد. فونت کیهان (حروف همان نازنین خودمان است فقط اسمش را تغییر داده اند) به طور کامل از حروف عربی، دری، کردی، پشتو، فارسی، اویغور، اردو، ازبکی، ترکی قدیم (عثمانی) و ترکی جدید فن آوری (روم) با استفاده از اپل پیشرفته تایپوگرافی (AAT) و تکنولوژی مایکروسافت نوع (OT) با فرمت TrueType طراحی و پیاده سازی شده است.
نکته: در استفاده از این فونت دقت کنید چرا که از عددهای انگلیسی هم پشتیبانی میکند. اگر دیدید که در برنامه شما عددها انگلیسی است باید تنظیمات برنامه را تغییر دهید.

دانلود فونت پی نازنین - p nazanin

فونت پی نازنین را پیشروسافت در سال 2008 منتشر نمود. این فونت علاوه بر حروف فارسی حروف انگلیسی را هم دارد.

در تصویر زیر می‌توانید مقایسه‌بهتری بین این نسخه‌ها داشته باشید:
نسخه های مختلف فونت نازنین

در پایان اگر میخواهید همه این فونت‌ها را با هم دانلود کنید روی لینک زیر کلیک کنید:

نظرات (۱۴۱)

سلام
متشکرم ولی نظرت رو راجع به فونت های وبلاگ ننوشتی!
برای عنوان مطالب از فونت بی زر بلد استفاده کرده ام. نظرت چیه؟
البته اون موقع که شما دیدی یه کم اشکال داشت و علاوه بر بلد بودن خود فونت از تگ بلد هم استفاده شده بود که ظرافت فونت رو از بین می برد. دوباره نگاهش کن و نظرت رو بگو.
-----------------
تفاوت این فونت بی نازنین با فونت قبلی فقط در اضافه شدن نسخه نازنین سیاهه یا چیز دیگه ای هم هست؟
رد:
برای فونت وبلاگ خودم ترجیح میدم فقط در نوشته های بزرگ از سایر فونت ها استفاده کنم. و برای فونت متن فکر میکنم تاهوما خیلی بهتره
فونت بی زر هم یک فضای کلاسیکی داره که به نظرم برای وبلاگهای با نوشته های رسمی خیلی مناسب باشه
بله فرق دارند. این فونت های نازنین حروف عربی و انگلیسی را هم ساپورت می کنند. مثلا تای گرد و...
  • علیرضا فروردین
  • سلام. کارکترها در فونت‌های نازنین پلاس بر روی مایکروسافت آفیس به صورت جدا از هم درج می‌شوند. در نرم‌افزارهای دیگه امتحان نکردم.
  • کانــون شیـــفتـگـانــ قـائـــــــمـ (عـجــ) برازجـــان
  • سلام و خسته نباشید و ممنون.
    سلام
    سلام
    وقتی از فونت بی نازنین استفاده میکنم اعداد به صورت انگلیسی تایپ میشن مشل کجاست؟ مرسی
    رد:
    این فونت در ان واحد از اعداد انگلیسی، عربی و فارسی پشتیبانی میکنه. برای حل مشکل باید نرم افزار خودتون را تنظیم کنید. طرز تنظیم هم بستگی داره که از کدوم نرم افزار استفاده میکنید. مثلا فتوشاپ یا ورد و یا....
    مرسی
    عالی بود واقعا ممنون.
    فونت زیباییه.
    سپاسگزار
    با عرض سلام. بعد از اینکه دانلود و extract شد، دیگه احتیاج به کار خاصی هست یا خیر؟چون من توی برنامه ورد که رفتم، این فونت نیومده بود جزو لیستم
    رد:
    فونت ها باید نصب بشند. اگر از ویندوز xp استفاده میکنید باید فونت ها را کپی کنید و در C:\Windows\Fonts پیس کنید. در ویندوزهای 7 به بالا روز فونت ها کلیک راست کنید و روی install کلیک کنید.
    سلام من ویندوز8 است بعدازدانلودکلیک راست کردم ونصب هم کردم ولی توبرنامه وردم نیست
    رد:
    ار کسی که دانشی در این زمینه داره حضوری کمک بگیرید. من اینطوری نمیتونم کمکی بکنم.
    سلام، خیلی ممنون از فونت نازنینت
    سلام خسته نباشید. مییشه اسم طراح فونت نازنین رو بگین؟
    رد:
    حسین عبد الله زاده حقیقی فونت نازنین را در سال 1978 برای شرکت لاینوتایپ طراحی و در سال 1992 به فرمت قابل استفاده در کامپیوتر تبدیل کردند.
    عالی بود ممنون
    عالی بود.مرسی
    با سلام
    بابت قرار دادن فایل بر روی سایت سپاسگذارم
    تشکر
    سلام بابت فونت نازنین خیلیییییییییییییییییی ممنونم
    اللرینگ اغرماسین
    بسیار ممنونم
    خیلی ممنون
    خیلی خیلی خیلی ممنونم! بودن این لینک تو سایت شما زندگی منو نجات داد!!! ممنون!
    سلام خیلی ممنون حسابی کارم راه افتاد.
    با سلام: ممنون از فونت نازنین که قرار داده اید . کارم راه افتاد
    خیلی ممنونم
    زیبا وب سایت دارید
    ممنون میشم به وبلاگ منم سر بزنید
    مرسی مفید بود
    مچکرم
    سلام
    من فونتی که میخواستمو دانلود کردم ولی نمودونم که چطوری باید تو برنامه وردم قرار بدم و ازش استفاده کنم؟؟؟
    میشه راهنمایییم کنید...
    میشه جوابتون رو بیاید وبلاگم بهم بگید چون من نمیتوتم تو این همه نظر دنبال اسمم بگردم...تازه اگه بدونم ت. کدوم یکی نظر گذاشتم که نمی دونم....ممنون اگه کمکم کنید.
    عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی.
    متشکر خوب بود فقط سایت دیگه ای هم هست که روی فونت کار بکنه؟
    رد:
    در بخش پیوندها لینک سایت های مشابه را قرار دادیم.
    سلام ببخشید این لینک دانلود شامل تمام فونت های فارسی هستش؟
    رد:
    خیر. این فقط فونت نازنین را در اختیار شما قرار میده.
  • صادق شیروانی
  • دستتون درد نکنه مشکلم رفع شد عالی بود
    ممنون از سایت خوبتون..
    ممنوووووووووووووووووووون
    من دانلود کردم ، سیو هم کردم ولی نمیدونم چطور باید استفاده کنم ؟ :(
    رد:
    توضیحات داده شده. دقت کنید متوجه میشید.
    خیر از جوونیت ببینی که کار ی ملت رو راه انداختی:)
    سلام
    با فونت b nazanin قدیمی تفاوتی هم داره؟
    تغییر در خود حروف فارسی رو میگم!

    راستی یه سؤال:
    فرق b font ها با همون فونتها ولی بدون b چیه؟ مثلا فرق b nazanin با nazanin
    رد:
    1. نه تغییری در خود فونت نیست
    2. تفاوت خاصی نداره. فقط اسم عوض شده
    سلام خسته نباشید.من سوالم خیلی فوری هست
    من فایل ئو دریافت کئدم.الان باید چیکارش کنم؟:0
    رد:
    سلام
    از حالت زیپ خارج کن و بعد نصب کن به روشی که نوشته شده.
    دوست عزیز بابت فوت ب نازنین خیلی ممنون
    یه دنیاممنوووون
    ممنونم عزیز
    الله را با تشدید بنویسید ببینید چه اتفاقی می افته ممنون میشم بعد از رفع اشکال به ایمیلم خبر بدید
    رد:
    ممنون از تذکرتون حتما بررسی میشه.
    سلام. با توجه به اینکه گاهاً در متن فارسی، کلمات یا جملات عربی استفاده میشه که در آنها "تای تانیث" استفاده میشه، خواهشمندم این کاراکتر رو هم به فونت زیبای ب نازنین اضافه کنید. ممنون
    رد:
    سلام
    بله اضافه شده است.
    سلام من هرکاری می کنم نصب نمیشه و روی وردم نشان داده نمیشه و کلیک راست کردم چیزی به نام install مشاهده نمیشه خواهش میکنم هرجه سریعتر به ایمیلم جوابتون را بفرستید چون فراموش میکنم سر بزنم سایتتون ممنون
    همه ی کلمات از هم جدا میشه
    مشکل چیه?
    رد:
    مشکل احتمالا از نرم افزار شماست.
    سلام من این فونت دانلود کردم ولی install نداره با ویندوز 7 مشکلش از چی هست؟
    سلام ویندور 7 ولی instal نداره؟
    رد:
    لطفا روی فایل فونت ها کلیک راست کنید. خود فونت ها نه فایل های زیپ
    سلام . ببخشید دقیقا چطور باید اینستال کنم ؟ من متوجه توضیحات نشدم .
    رد:
    از دوستی که در این زمینه اطلاعات مناسبی داره کمک بخواید. 
    لپتاپ من مک بوک هست و وقتی نوشته فارسی را به فونت بی نازنین تبدیل می کنم بعضی از حروف ی بدون نقطه میشه. راه حلی هست؟
    رد:
    سلام
    فونت نازنین مورد استفاده شما غیر استاندارد هست و از برخی حروف مانند ی و ة پشتیبانی نمیکنه. باید یک نسخه استاندارد از این فونت همچون همین فونت را نصب کنید.
    سلام خسته نباشین ممنون از زحمتتون اما حالا با این فونت ة گردم درست شده اما ی رو بزرگ میزنه
    من برای تایپ پایان نامه فونتی مثل بدر یا نازنین میخوام که هم ی کوچک بزنه هم تای گرد چیکار کنم میشه راهنمایی کنین ممنون
    رد:
    سلام
    پاسخ به ایمیل شما ارسال شد.
    خوب بود ممنون - خیلی کمکم کرد
    سلام خسته نباشید خیلی ممنون از این خدماتتون مرسی
    ممنون

    یا زهرا
    اقا متشکریم

    مدیر مدیره بوبوق بوق
    سلام خسته نباشید

    ببخشید فرق فونت Nazanin با BNazanin چیه؟برای تایپ پایان نامه آمده است که از قلم Nazanin14 استفاده شود.منظور همان قلم Bnazanin14 است؟؟

    چون من قلم BNazanin را دارم ولی Nazanin را ندارم.

    با تشکر از راهنمایی و پاسخگویی شما
    رد:
    ببین دوست عزیز؛ فرق چندانی بین فونت های b nazanin, 2 nazanin, ir nazanin  و... نیست. شما از یک فونت نازنین استفاده کنید. منظور از 14 هم سایز فونت هست. موفق باشید.
    سلام . چرا فونت های بی نازنین و همه فونت های فارسی در نرم افزار ویزیو نمایش داده نمی شن. من همه این ها رو نصب کردم اما فقز در ورد موجودند و در ویزیو مشکل دارم. لطفا راهنمایی کنید
    رد:
    باید بررسی کنید شاید نرم افزار مورد نظر از فونت فارسی پشتیبانی نمیکنه.
    سلام من دانلود کردم ولی برای نسب فونت ها install نمی اد. دو بار هم که کلیک می کنم عکس باز میشه.
    سلام و با تشکر از لطفت. فونتها از هم جدا میشوند.و مشکل از کامپیوتر من نیست با 3 کامپیوتر دیگه امتحان کردم
    سلام. ممنـــــــــــــــونم ! همچنین بابت پاسختون به "امین" در مورد فونت «بی نازنین» که پاسخی هم به بنده بود، سپاسگذارم.
    سلام
    خیلی ممنون بابت این فونت
    عالیه
    با سلام
    من به راحتی دانلود کردم از این بابات از شما نهایت تشکر را دارم
    mamno0oooooooooon
    چه تنظیماتی لازمه تا اعداد، به صورت انگلیسی تایپ نشوند؟
    رد:
    بستگی به برنامه مورد استفاده داره
    با سلام، چطور می توان اعداد انگلیسی را با استفاده از این فونت فارسی کرد؟ چه تنظیماتی لازم است
    سلام خسته نباشید ویندوز من 8 هست و وقتی دانلود کردم فقط این فونت برای word ام آمد اما همچنان پاورپوینتم این فونت را ندارد



    لطفا کمکم کنید
    رد:
    نام فونت در پاورپوینت خودتون را مجددا بررسی کنید.
    ممنون خدا خیرتان دهد
    دمت گرم ...
    سلام من دنبال فونت yk nazanin میگردم برای مقالم خیلی فوریه کمکم کنید....
    رد:
    سراغ ندارم

    سلام.ویندوز من 7 است.اما اصلا این فونت برای من نصب نمیشه.خود فونت را instsll کردم.اما بازم نیومد جز فونت ها..چکار کنم.
    سلام.چطور نصب کنم این فونتو؟ویندوزم 7.روی خود فونت ها install کردم اما نیومد جز فونت ها..ممنون میشم سریع راهنماییم کنید
  • محمد فضل الهی
  • دوست عزیز ممنون از فونتهای زیباتون فقط نکته ای هست من برنامه نویس اوراکل هستم و میخواستم از فونتهای شما در سیستم عامل لینوکس redhat استفاده کنم در آنجا در کد برنامه من باید نام فونت را به برنامه بدهم ولی متاسفانه نام فونتهای شما دارای کاراکترهای خاص مثل + می باشد که این امر مشکل ساز است...
    رد:
    بله
    این تنها فونتی است که دارای این کارکتر است.
    اگر میتونید خودتون حذفش کنید در غیر این صورت ایمیل بفرستید که براتون انجام بدیم.
    فونت های IR خیلی بهتر از B هستند کاملا هم استاندارد فارسی عربی و انگلیسی را ساپورت می‌کنند
    ممنون خیلی خوب بود
    سلام من این فونت را دانلود کردم ولی بلد نیستم که چجوری باید داخل فونت ها بیارم
    رد:
    به آموزشی که در سایت قرار دادیم توجه کنید. اگر موفق نشدید از یکی کمک بگیرید که بتونه حضوری برای شما انجام بده.
    سلام...
    خیلیــــــــــی ممنـــــــــــــونم
    عالی بود :-)
    ممنوووون
    خدا قوت و ممنون
    با سلام
    با این فونت در برنامه ی "ورد" ،اعداد انگلیسی تایپ می شوند.
    راه حل این مشکل چیست؟
    خواهشا راهنمایی کنید.
    رد:
    باید تنظیمات ورد را تغییر بدید.
    ببخشید من ویندوزم سون هست واین زیپ رو دانلود کردم ولی نمیتونم نصب کنم لطفا راهنمایی کنید وقتی کلیک راست هم میکنم گزینه installvرو ندارم باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    رد:
    از حالت زیپ خارجشون کردید؟
    باید اول از حالت فشرده خارج کنید. بعد فقط روی فونتها کلیک راست کنید و دقت کنید فایل اضافی (مثلا عکس) بینشون نباشه.
    با سلام
    برای ویندوز 7 گفتین روی فونت کلیک راست کنیم و گزینه install رو بزنیم، اصلا این گزینه وجود نداره
    رد:
    از حالت زیپ خارجشون کردید؟
    باید اول از حالت فشرده خارج کنید. بعد فقط روی فونتها کلیک راست کنید و دقت کنید فایل اضافی (مثلا عکس) بینشون نباشه.
    دمتون گرم
    کاشکی این فونت ها هم استاندارد میشدن از طریق یه بخشنامه ای چیزی
  • کاربر حرفه ای ورد
  • من توی استفاده از این فونت در equation editor از word 2013 مشکل دارم. اول اینکه به طور مستقیم نمیشه عدد فارسی در equation editor استفاده کرد، خود به خود انگلیسی و Cambria Math میشه. راهکارش اینه که بیرون از equation editor یعنی توی خود متن فارسی عدد رو بنویسی و cut و paste کنی در equation editor با این کار عدد فارسی داریم. اما مشکل دوم اینکه وقتی در equation editor عدد فارسی می نویسیم ارتفاع کاراکترها زیاده و بقیه خط هم به همون اندازه می شوند که این در روابط کسری و رادیکال ها اصلا خوش آیند نیست. سوم اینکه معلم هام خیلی توی ابتدایی سعی کردند فرق نقطه و صفر رو بهم یاد بدن. اما توی این فونت (و خیلی از فونت های دیگه) هنوز صفر با نقطه اشتباه گرفته شده است.
    من هر کاری کردم نتونستم درستش کنم. لطفا راهنمایی کنید و اگر راه دیگه ای هست برای اعداد فارسی در equation editor به شیوه درست، بگید.
    رد:
    من با این نرم ازار تا حالا کار نکردم.
  • کاربر حرفه ای ورد
  • equation editor بخشی از خود word است، همان Microsoft Equation 3.0 در نسخه های ۲۰۰۷ و قدیمی تر که از نسخه ۲۰۱۰ به بعد تغییر نام یافته و به صورت کنونی درآمد. همان محیط فرمول نویسی word
    باسلام وعرض تشکر خدمت شما خواستم بدانم برای بدست اوردن فونت های نستعلیق و فونتهای پیچیده که حرفها رو کشیده و به چند شکل مینویسن باید این فونت ها را از کجا بدست بیاورم؟؟؟
    مرسی عالی بود
  • حامد ذاکر
  • سلام و سپاس از شما. چند ایراد و سوال:

    1) گیومه را به طور کامل درج نمیکند: [ ]

    2) الله را درست تایپ نمیکند.

    3) الف کوچک پیدا نکردم. دارد؟
    رد:
    باید بررسی کنم. در هر صورت نسخه کامل تر این فونت بزودی عرضه میگردد.
  • محمد قاضی زاده
  • با سلام و خسته نباشید خدمت شما
    ابتدا لازم می دانم که از شما بابت سایت خوب و مطالب خوبتان تشکر کنم.
    مشکلی دارم که اگر راه حل آن را ارائه کنید بسیار سپاسگذار خواهم شد.
    بنده فونت بی نازنین را در ویندوز 8 نصب کرده و به همراه آفیس 2013 و البته آدوبی اکروبات 11 به راحتی استفاده می کنم اما اکنون که ویندوز خود را به ویندوز 10 ارتقا دادم همین برنامه های ذکر شده را نصب دارم و فونت هم نصب می شود اما در وقت نوشتن و یا تبدیل به فایل پی دی اف کلماتی مثل اسلامی که (لا) را به صورتی دیگر می نویسد. تنها مشکلم همین جاست مرحمت نموده راهنمایی کنید.
    با تشکر
    رد:
    سلام دوست عزیز
    باید بررسی کنم. راهنمایی خاصی به نظرم نمیرسه.
    ممنونم
    عالی بود
    کلا متشکرم
    سلام
    طراح فونت b nazanin چه کسی هستن ؟میدونین؟ خیلی دوست دارم بدونم
    واقعاً فونت خوبی ه، هم جدیت خودشو داره هم زیاد خشک نیست و خوب میشه باهاش ارتباط برقرار کرد
    لطفاً جوابو بهم ایمیل کنین
    رد:
    در این پست پاسخ سوال شما موجوده.
    http://irfont.ir/post/169/Farsi-Font-Designers
    سپاس
    سلام برشما وتشکراززحماتتان
    بنده فونت رادانلود ونصب کردم ولی تای تانیث ة را درست نمی نویسه ومانند فونت های قبلی است
    پیشاپیش ازراهنمائی هاشما متشکرم
    رد:
    نه مشکلی نداره و تایپ میکنه.
    ببخشید دوستان کسی این فونت رو داره یا میدونه از کجا میشه گرفت ؟ تشکر

    ABCDEE+B Nazanin
    متشکرم
    سلام
    قبلا B nazanin داشتم وتمام فایل ها با این فرمت بودند بعد از ویندوزعوض کردن به دلیل نداشتن BNazanin فایل ها با فرمت دیگه ای نشون داده میشد بعد از نصب Bnazanin باز مشکل من حل نشده چون فایل ها با فرمت قبله وباید دونه به دونه تغییر بدم آیا راه حلی برای این مشکل هست؟
    رد:
    نباید همچین مشکلی رو بعد از نصب فونت داشته باشید. مگر اینکه نام فونت فرق داشته باشه.
    مرسی عالی و سریع دانلود و نصب شد
    سلام، آیا از این لینک دانلود میشه برای مک بوک هم استفاده کرد؟
    رد:
    به گمانم بله. در همه پلت فرم های معمولا جواب میده
    تشکر
    خدا عمرتون بده که بی منت در اختیارمون میگذارید. بر عکس بقیه وبسایتها...
    مرسی.عالی بود
    سلام
    ممنونم از اینکه فونت B Nazanin رو واسه دانلود گذاشتید و بابت راهنمایی نصب خیلی سپاسگزارم.
    سلام
    آیا فونت نازنین حروف انگلیسی رو ساپورت نمیکنه ؟ یا فونت من ایراد داره
    ببخشید من فونت و دانلود کردم وقتی تو ورد میخوام ازش استفاده کنم حروف جداجدا تایپ میشن و کلمه تشکیل نمیدن مشکل کجاست؟؟؟؟؟
    رد:
    ببینید تو نرم افزارهای دیگه هم همین مشکل را دارید؟
  • میر شهریار
  • تنها فاییدش تای گردشه ولی بجاش خیلی باگ داره!
    مثلاً برای الله خودش تشدید نمیذاره، اگه خودتم دستی برای الله تشدید بذاری متنت رو خراب میکنه!
    رد:
    فونت بهتری رو بزودی منتشر میکنیم.
    با سلام
    بسیار متشکر واقعاً به دردم خورد. چون قبلاً فونت نازنین داشتم ولی روی کلمات که اعمال می کردی حرف "ی" را از سایر حروف جدا می کرد. با استفاده از Nazanin regualr توانستم مشکل را حل کنم.
    سلام و تشکر از زحمت پاسختان
    در وورد 2013 تمامی ه همزه‌دار با ه دونقطه نشان داده می شود! می خواستم کمک بفرمایید!
    ممنونم بسیار بسیار زیاد باعث شدی کارم راه بیفته خدا خیرتون بده. فونت رو نصب کردم
  • جعفر عرفانی
  • فونتِ b Nazanin Black در نوشتن حرفِ «ؤ» چسبیده، مشکل داره.

    در هر برنامه ای با فونتِ b Nazanin Black بنویسید::::
    مؤید. – مسؤول – مؤفق – مؤلفه و مانند اینها.
    ------------------------------------------------------------------------------

    سلام
    یک فایل برای من تایپ شده و فارسی هم هست البته کلمات انگلیسی هم توش پیدا میشه وقتی که با فونت آریال باز میکنم خونده میشه ولی اون چیزی که من نیاز دارم ب نازنین است و اگه این رو بزنم بصورت نامفهوم باز میشه لطفا کمک کنید
    ویندوز10
    رد:
    در چه نرم افزاری؟ نازنین نسخه های مختلفی داره از کدوم فونت نازنین استفاده میکنید؟
    word2013
    b nazanin
    رد:
    نمیدونم دقیقا مشکل ازچیه. باید بررسی کنم.
    بـــاگ بزرگ فونتِ B Nazanin Black

    فونتِ b Nazanin Black در نوشتن حرفِ «ؤ» چسبیده، مشکل داره.

    در هر برنامه ای با فونتِ b Nazanin Black بنویسید..
    مؤید. – مسؤول – مؤفق – مؤلفه و مانند اینها.


    رد:
    به زودی نسخه جدیدی از این فونت منتشر میشه.
    سلامـ
    چرا حروف رو از هم جدا می کنه؟؟؟
    راه حلش چیه؟وردم 2013 است
    سلام خسته نباشید چگونه به وورد اضافه می شود
    رد:
    فونت را نصب کنید. در پایین لین دانلود آموزش نصب درج شده است.
    خیلییییی ممنون ، عالی بود
    سلام من فونت بی نازنین بلک رو INSTALLکردم الان هر کاری می کنم با بی نازنین معمولی ریپلیس بشه نمی شه باید چه کار کنم
    رد:
    متوجه مشکل شما نشدم.
    slm. man font ra download miknm vali nmidonm chetorii to wordam nasbsh knm
    mishe rahnmayeem konid..
    رد:
    راهنمای نصب زیر لینک دانلود درج شده.
    سلام.حروف جدا از هم چاپ میشن نرم افزار وورد2013 دارم و مشکلم فوریه.اگه این نرم افزار مشکل داره دقیقا راهنمایی کنید چکار کنم و از چه نرم افزاری استفاده کنم؟
    سلام و عرض ادب و سپاس از زحماتتان
    بنده برای مقالم دنبال فونت yk mitra هستم. هرچی گشتم پیدا نکردم. میشه راهنمایی کنید؟
    رد:
    همچین فونتی را سراغ ندارم. احتمالا همون b mitra نیست؟
    سلام.شما برای سایت خودتون از چه فونتی استفاده کردید؟ و در چه اندازه ای؟
    رد:
    یکان اختصاصی مریم سافت. پیش فرض سرویس بلاگ بیان
  • خم و برش میلگرد
  • تشکر فراوان
    از فونتهای زیبا شما در سایتم خیلی راضی هستم
    با سلام
    من قبل ویندوز 8 داشتم و این نرم افزار رو نصب کرده بودم. اما حالا که ویندوز7 نصب کردم بعد از نصب فونت، حروف جدا جدا نوشته میشن. البته در پاور پوینت امتحان کردم درست بود اما در ورد کلمه نمی سازه! سوالی که برخی از دوستان هم پرسیدن اما پاسخی داده نشد. مشکل از کجاست؟!
    سلام من فونتها رو دانلود کردم و بعد از خارج شدن از حالت زیپ برای کپیه فایلها در مسیر مورد نظر از من پسورد میخواد ممنون میشم راهنمایی کنید
    برنامتون عالیه
    لااااااایک
    با سلام میخواستم بدونم که این فوت ها برای مک هم اجرا میشه؟
    رد:
    بله به نظرم مشکلی نداشته باشند
    من دانلود کردم ویندوزم xpاست ومجبور به کپی بودم کپی میکردم ولی در فایل فونت ها پیست من بسته بود واجازه پیست نمیده چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لظفا ایمیل بدید
    خیلی ممنون
    چطور میشه با فونت نازنین لاتین تایپ کرد؟
    دمت گرم
    سلام ببخشید یه مشکلی که این فونت داره اینه که اعداد رو فقط به انگلیسی نمایش میده اگر امکانش هست اصلاحش کنید ممنون میشم.
    رد:
    این فونت از حروف فارسی و انگلیسی به صورت توامان پشتیبانی میکنه
    شما باید نرم افزار خودتون را تنظیم کنید. به گونه ای که فقط اعداد فارسی را نمایش بده.
    چرا اپیکیشن محافط گوشی نصب نمیشه
    تشکر از اینکه فونت نازنین را در اختیارمان گذاشتی.
    عالی بود.
    خیلی متشکرم. إن‌شاءالله خداوند به شما جزای خیر عطا فرماید.
    دمت گرررررررررررررررررم. بهیج نازنین - Bahij Nazanin ، عااااااااااااااااااالی
  • علی ایرانی
  • ممنون از سایت خوبتون استفاده کردم. خسته نباشید
  • [url=http://www.radinmlm.ir/fa/بازاریابی-شبکه-ای-رادین /]بازاریابی شبکه ای [/url]
  • من دانلود کردم عالی بود ممنون
  • مهدی پدرام
  • ایران فونت زخمت زیادی رو می کشید ممنون
    ممنون مطلب خوبی بود
    http://vanak.clinic/%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%AA-%D9%85%D9%88/
    سلاااااام ممنون بابت فونت زیباتون
  • کلینیک کاشت مژه
  • ممنون
  • کاشت طبیعی ابرو
  • سلام فونت بهیج نازنین خیلی زیبا بود ممنون
    سلام ممنون از اشتراک گذاریتون
  • هتل آپارتمان مشهد
  • مرسی بسیار عالی ممنونم ازتون
    آفرین بسیار مفید
    با سپاس از شما

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.