فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

دانلود فونت معلی

مدیر سایت | سه شنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۰، ۰۵:۳۶ ب.ظ | ۵۶ دیدگاه
Moalla.ttf
دانلود فونت معلی
سلام و درود بر همگی؛

به مناسبت عید سعید غدیر خم امروز با یک هدیه ویژه به میان شما آمده ایم.

دانلود فونت معلی

  • خط معلی که توسط آقای حمید عجمی ابداع شد امروز برای اولین بار در کشور به  یک فونت معمولی (بدون نیاز به نرم افزار های جانبی) در معرض عموم قرار میگیرد. این فونت در برنامه هایی که open type ساپورت هستند به خوبی عمل می کند.

نظرات (۵۶)

بسیار عالیه دمتون گرم
اینقدر ذوق کردم که نمی دونم چه جوری باید تشکر کرد
...................................
........................................................................
..........................................................
..........................................................
.......................................................... خودتون کاملش کنید.
سلام دستتون درد نکنه،عاشق این فونت هستم.واقعا قشنگه
سلام. ممنون عالی بود
  • محمد حسین
  • ببخشید ، چه طوری میتونم آخر کلماتی که به "ی" ختم میشوند رو کشیده کنم ؟
    رد:
    با نرم افزارهای همچون فتوشاپ :)
    عالی بود ممنون
    عالی بود ممنون
    اینقدر ذوق کردم که نمی دونم چه جوری باید تشکر کرد

    منبع: Irfont.ir
    همه چیز قابل همسان سازی نیست. حتی سایر افرادی هم که خط معلی می نویسند خطشان با خود استاد عجمی قابل مقایسه نیست. به نظر من ارزش این موارد به هنر بودن آنها است و هنر چیزی نیست که کامپیوتر از عهده آن برآید و هنرمند باید فقط یک آدم باشد.
    واقعا ممنون عالی بود جاداره این جا از مبدع این خط زیبا و اسلامی استاد حمید عجمی تشکر کنم.ممنون
    دستتون درد نکنه :)
    ممنون عالییییی بود
  • حسین ظفری
  • خیلی خوشحال شدم که این فونت روی برنامه کورل نصب شد mer30
    سلام
    چطوری یه کلمه رو کشیده بنویسم ؟؟؟؟؟؟؟
    رد:
    علیک سلام
    در کیبوردهای معمولی Shift + j
    در کیبورد های استاندارد ویندوز زیر خط را فشار بدهید.
  • مرتضی کریمی
  • خیلی ممنون از تلاشتون...
    سلام
    تشکر
    بسیار عالی بود
    استاد عزیزم جناب آقای حمید عجمی بینهایت از شما سپاسگزارم
  • بهروز محمدی
  • تشکر
    خوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ بودـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ممنونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدوستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدارشماــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــشاهین هستمـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
  • سوسن نصیری
  • بسیار خوشحالم که چنین فونت زیبایی به راحتی نصب شد، منتظر Bold آن هم هستم.

    سپاس فراوان
  • معمار آنلاین
  • عاااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود......
  • پایگاه مضمار
  • سلام
    بسیار خوب و عالی بود
    یا علی مدد
    خدا خیرتان دهاد
    سلاااااااااااااااااااام درود فروان بر شما واقعاً عالی بود.دست شما و استاد عجمی رو می بوسم..
  • امیرمحمّد رفیعی
  • سلام علیکم
    فونت بسیار خوبی است.
    خیلی عالی بود...

    ممنون
    متشکر
    بسیار عالی
    سلام امروز با این فونتها خیلی به من کمک کردین فقط خط ثلث در لایه های فتوشاپ نوشته میشه ولی دیده نمیشه
    دمتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــون گرم...فقط می تونم بگم ممنون...
    عالی بود سپاسگزارم
    سلام
    تشکر و قدردانی بابت زحمات شما
    موفق باشید
    با این فونت اولین بار یه پوستر طراحی کردم و به عشقم تقدیم کردم

    امیدوارم علی (علیه سلام ) پشتیبانت باشه

    دست مریزاد
    عاشششششششششششششقشم
    سلام
    با تشکر از سایت خوب شما
    چه جوری می تونم وقتی این فونت را دانلود کردم از ان در ورد استفاده کنم؟؟؟
    سلام
    اگه می شه تو سایتتون فونت زرین رو هم بزارین
    با تشکر
  • lمصطفی صالح
  • عالی بود . سپاسگزارم
    خیلی ممنون. با آرزوی موفقیت بیشتر.
    دمتون گرم
    عالی بود
    واقعا ب ی فونت خوب برای عکسام نیاز داشتم
    برای نصبش پسورد میخواد. چی باید بزنم؟
    رد:
    خیر
    با سلام
    من هر چی فونت دانلود می کنم رو نمی تونم نصب کنم. در هنگام نصب پیغام می ده که فایل معتبر نیست. ممنون می شم اگه کمکم کنید
    با سلام و سپاس بسیار زیباست مرسی
    خیلی خیلی ممنون
    با سلام
    ممنون از زحمات شما و بابت فونت بسیار زیبایی که توسط آقای عجمی آماده شده و در اختیار همه قرار گرفته.

    خسته نباشید و تشکر
    باسلام آیا از نطر شرعی صاحب اثر راضی میباشند؟؟
    رد:
    صاحب اثر خودمان هستیم.
    خیلی عالی بود ممنون. پایدار باشید مسعود
    دمتون گرم اجرتون به علی و اولادش
    ممنون
    سپاسگزارم ...من روی فونت میر عماد آنقدر زجر کشیدم که نگو ...اما با فونت شما و زحمت شما فقط میتونم بگم خدا پدر و مادر شما رو اگه هستن نگه داره براتون و اگر رحمت خدا رفتن روحشون شاد باشه.
    فرزین
    بسیار بسیار عالی منون
    vaghean mamnun az lotfetun nemidunam chejori baiadtashakor konam
    خیلی ممنون.
    واقعا سایت خوبی دارید .
    موفق و پیروز باشید .
  • محمد معینی
  • سلام برای این خط و آموزشش نرم افزاری هم هست؟
    رد:
    سراغ ندارم
    عالی.ممنون
    سلام برای من نصب نمیشه
    حمیده جان کار خاصی نداره فقط بعد دانلود فایل به مسیر control panel/fonts کپیش کن
    عاااااااااااااااالی

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.