فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

mellat.rar

تغییر را با این فونت احساس کنید! دانلود فونت فارسی ملت - MELLAT Font

ایران فونت مفتخر است برای نخسیتن بار و به طور کاملا انحصاری فونت ملت را منتشر کند. برای دانلود فونت فارسی ملت شما باید هزینه مذکور را پرداخت کنید تا لینک دانلود فونت بلافاصله برای شما نمایش داده شده و همچنین ایمیل شود.

دانلود فونت فارسی ملت ، تنها فونت واقعی مشابه با لوگوی بانک ملت

دانلود فونت فارسی ملت ، تنها فونت واقعی مشابه با لوگوی بانک ملت

 

دانلود فونت فارسی ملت | فونتی جذاب و خوانا

گروه ایران فونت، فونت ملت را با الهام از لوگوی بانک ملت در سال ۱۳۹۳ و ۱۳۹۴ طراحی و پیاده سازی کرده است. این فونت کاملا open type ساپورت بوده و فرمت آن otf است. قابلیت آن را دارد که در تمام پلت فرم ها همچون لینوکس، مک، ویندوز، اندروید و همچنین وب به خوبی اجرا گردد. این فونت از تمام استانداردهای لازم برخوردار بوده و از زمستان ۹۴ جهت استفاده طراحان و گرافیست های حرفه ای عرضه گردید.

امتیازات فونت ملت

یکی از بزرگترین امتیازات این قلم پشتیبانی کامل از زبانهای فارسی، عربی، اردو، پشتو، ترکی قدیم (عثمانی) و… است. حروف لاتین را هم اندازه و کاملا مشابه حروف فارسی آن در خود به همراه دارد. فونت mellat به تکنولوژی «کرنینگ» نیز برای بهبود نمایش خطوط مجهز است. این فونت ضمن زیبایی بصری از خوانایی بسیار بالایی برخوردار است. به گونه ای که در فواصل دور هم قابل خواندن است. از دیگر کاربردهای این فونت می توان به استفاده از آن به عنوان تیتر و میان تیتر اشاره کرد. همچنین در سایت های می تواند برای عنوان ها و زیر عنوان ها استفاده گردد. فونت ملت قدرت آرامش دهنده بسیار بالایی دارد. بطوری که خواندن متن های نوشته با این فونت مخاطب را نسبت به نوشته اعتماد بالایی می دهد. فونت ملت فونتی بسیار روان، خوانا و آرامش بخش است و در تابلوها، پوسترها، وب، تلویزیون  و در هر طرحی که میخواهید در عین سنگین بودن جذاب و دوست داشتنی باشد قابل استفاده است. امیدوارم از تایپ با این فونت لذت ببرید (:

برای خرید ساده و سریع از طریق این لینک اقدام کنید.

 

نظرات (۰)

بدون دیدگاه

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.