فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

Yagut.rar

دانلود نسخه جدید فونت بی یاقوت - دانلود فونت بی یاقوت - B Yagut

 

دوستان زیادی درباره فونت لوگوی سایت از ما سوال کردند. تصمیم گرفتم آتش به مالم بزنم و یکی از دوست داشتنی ترین فونت هایم را منتشر کنم. این فونت اگر چه براساس فونت بی یاقوت است ولی تفاوت های عمده ای هم با این فونت محبوب من دارد.

فونت یاقوت را بیشتر از هر فونت دیگری دوست دارم. جدیت و رسمیت خیلی خوبی دارد. شبیه یک مرد رشید پیامش را به مخاطب منتقل می کند. حالا من به این هیبت مردانه کمی انعطاف دادم و او را امروزی تر و شیک تر کردم!

فونت یاقوت تایپوگرافر را بر پایه فونت یاقوت در سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ طراحی و پیاده سازی کرده ام. فقط برای دریافت این فونت هزینه ناقابل 1990 تومان پیش بینی کردم! تا دلم خوش باشد هزینه های جانبی سایت کمی جبران شود. البته اصلا قابل مخاطبین ارزشمند سایت ایران فونت را ندارد. ولی زندگی آنقدر خرج دارد که همین 1990 تومان در بیابان بی پولی غنیمت است!

البته کمی پایین تر فونت بی یاقوت B Yagut و نسخه اصلی فونت یاقوت انتشار یافته توسط شرکت لاینوتایپ (بازآفرینی 2005 ) را برای دانلود رایگان قرار دادم. چون اصلا درست نیست کاربری وارد سایتی شود و دست خالی خارج شود (-:

در زیر تصاویر فونت یاقوت تایپوگرافر را میبینید:

فونت جدید یاقوت



نظرات (۲)

  • میلاد نادرنژاد
  • سلام
    لینک خرید فعال نیست!
  • امیرمحمود
  • سلام خسته نباشید.
    ظاهرا لینکی برای دانلود یا خرید وجود نداره در صفحه!

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.