فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

دانلود فونت جدید مهدی حیدری

مدیر سایت | سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۰۰ ب.ظ | ۵ دیدگاه
A-MehdiHeydari.ttf
دانلود فونت جدید مهدی حیدری
نام این فونت که هم نام طراح فونت می‌باشد برای کارهای گرافیکی و طراحی بسیار مناسب است. با توجه به حجم کم فونت برای استفاده در سایت هم مناسب است. خوانایی بالای فونت کمک می‌کند که در نوشته ریز به خوبی جواب دهد.
امیدواریم از دانلود فونت جدید مهدی حیدری لذت ببرید.
اگر در استفاده از فونت با اشکالی مواجه شدید به ما اطلاع بدهید.

نظرات (۵)

سلام
من چندتا از فونت هاتون رو دانلود کردم تشکر فراوان . از سایتتونمخوشم اومد احیانا ً
موفق باشید . فونت زیباییه
از این فونت خیلی استفاده کردم و تشکر میکنم ازتون
سایت بازی آنلاین <a href="http://www.mapclashofclans.ir/">کلش آف کلنز</a> رو میتونید دنبال کنید اگر به این بازی علاقه دارد.
<a href="http://www.mapclashofclans.ir/">نقشه کلش آف کلنز</a>
با سلام خدمت شما زحمتکشان عزیز من از این فونت زیاد استفاده میکنم فونت زیبایی است ,
ممنون .
با سلام
من این فونت رو برای سیستم عامل اندروید میخواهم بهینه سازی و منتشر کنم چگونه مبتوانم از صاحب این اثر اجازه کسب کنم؟
رد:
در اطلاعات فونت طریقه تماس با ایشون قرار داده شده

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.