فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

دانلود فونت سیم خاردار

مدیر سایت | سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۸ ق.ظ | ۷ دیدگاه
ASimKhardar.ttf
دانلود فونت سیم خاردار
افتخار داریم فونت جالب و جذاب سیم خاردار حاصل زحمات دو ساله آقای محمد عموئی را برای نخستین بار طبق خواسته ایشان برای دانلود رایگان در ایران فونت قرار دهیم. قطعا این فونت دکوراتیو می تواند در بسیاری از طرح های شما کاربرد خوبی داشته باشد.

نظرات (۷)

من یک بی سواد افراطی هســـتم!

ســلام..
منتظر حضور ارزشمندتون هستیم..
عاقبتتون بخیـــر
یا علی مدد
با سلام و خسته نباشید ممنون از سایت زیبایتان
من نتونستم فونت ها رو نصب کنم لطفا خیلی سریع کمکم کنید ممنون
رد:
آموزش و توضیحات داده شده. چه کمکی میتونم بکنم؟
  • سید علیرضا موسوی
  • خیلی عالی بود بسیار ممنونم
    چه خلاقانه
    موفق باشی
    با تشکر از سایت خوبتون ...من نمیدونم چرا فونت ها نصب نمیکنه؟؟؟ نمیدونم شاید چون ویندوزم 2007هستش ........میشه کامل تر توضیح بدید ..؟؟؟ ممنونم
    رد:
    مشکلی در فونت وجود نداره و به سادگی نصب میشه.
    دنبالش بودم ! ممنون

    ارسال دیدگاه

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.