فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

فونت فارسی - ایران فونت

کارگاه تخصصی فونت فارسی | Workshop of Persian fonts

ایران نستعلیق

مدیر سایت | يكشنبه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۰، ۰۹:۴۹ ب.ظ | ۴ دیدگاه
IranNastaliq.TTF
ایران نستعلیق
این فونت که با نام ایران نستعلیق منتشر شده است توسط تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) تهیه شده است که به راحتی در تمام برنامه ها و نرم افزار هایی که از یونیکد استفاده میکنند قابلیت بگارگیری و تایپ مستقیم نستعلیق را دارا می باشد. قابل استفاده در برنامه هایی ماننند :مایکروسافت آفیس- فتوشاپ- اینترنت اکسپلورر و ... با استفاده از این فونت میتوانید بدون دردسر و بدون نیاز به استفاده از نرم افزار های فارسی نویس خط نستعلیق را در برنامه مود نظر خودتون استفاده کنید.

نظرات (۴)

سلام
من از این فونت نستعلیق نمی تونم استفاده کنم.وقتی انتخابش میکنم کلامات بریده بریده میشه و اصلا جای کلمات هم عوض میشه. ممنون میشم کمکم کنید.
دمت گرم حال دادی
واقعا واقعا واقعا سایتتون عالیه .
من دنبال خیلی از فونت ها و طرح ها بودم که با کیفیت عالی اینجا دیدم .
واقعا خسته نباشی
عالی... عالی... عااااالی....

فقط چرا برای منم بریده بریده ست؟
خورد تو ذوقم.

ارسال دیدگاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.